måndag 21 november 2022

Sweden International Horseshow! 2022

Under flera år har jag och några av mina hundar fått äran att delta på Sweden International Horseshow på Friends arena. Insatsen består i att delta i den stora julavslutningen på stora arenan, temat är naturligtvis Disney och 101 dalmatiner. I år är det dags igen, Aprilapril Euphoria och Aprilapril Edda som nu är ett år ska delta för första gången, eller ja egentligen så var de på arenan och tjuvkikade lite förra året. Här kommer några härliga bilder på mina hundar från tidigare år. Första advent så kan ni se oss live på arenan!

Från vänster mina hundar Nelli, Birka, valpen Cirrus och Doris.

Aprilapril Birka och Doris 2016



Jag och Birka 2016



Mellan showerna så blir det mycket gos

Mellan showerna blir det mycket vila och väntan för hundarna. Hundarna får en egen loge där de kan få koppla av i fred.



Tåliga hundar väntar på att gå in på arenan

2021 så var valparna Aprilapril Edda och Aprilapril Euphoria med och bekantade sig med miljön.

Mys med Euphoria, Edda, Birka och Nelly 2021. Nelly då 11 år.

Här blir showens Dalmatieransvariga Anna Megger "överfallen" av mina valpar Edda och Euphoria 12 veckor gamla.

Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar